چلسی 1 - 0 استوک

چلسی 1 - 0 استوک




 

 


چلسی 1 - 0 استوک


تاریخ : یکشنبه ،
21 اسفند 1390

استوک‌سيتي 65 دقيقه را ده‌نفره بازي کرد و چلسي توانست تنها يک گل به آنها بزند.


گل دیدیه دروگبا در نیمه دوم مردان روبرتو دی‌متئو را مقابل استوک ده‌نفره به پیروزی رساند. این دومین پیروزی دی‌متئو به‌عنوان مربی چلسی بود.

دی‌متئو جان تری را برای اولین بار پس از عمل جراحی زانویش در ترکیب اصلی قرار داده بود. او جانشین داوید لوییز شده بود. فرانک لمپارد هم در ترکیب قرار داشت اما خوان ماتا و فرناندو تورس نیمکت‌نشین بودند.

استوک‌سیتی در حالی پا به میدان گذاشت که از سال 1975 تا حالا هرگز مقابل چلسی در هیچ دیداری در لیگ پیروز نشده بود. اوضاع برای آنها در این دیدار هم خوشایند نبود و آنها در دقیقه 25 ده‌نفره شدند. ریکاردو فولر، مهاجم استوک که بیش از یک سال بود در هیچ دیداری در لیگ برتر در ترکیب ثابت قرار نداشت با خشونت با پایش به برانیسلاو ایوانوویچ کوبید و با کارت قرمز مستقیم زمین را ترک کرد.
بازیکنان چلسی به‌سختی می‌توانستند موقعیت ایجاد کنند اما تحمل آنها در نیمه دوم جواب داد و دروگبا توانست پاس عمقی خوان ماتا را به گل تبدیل کند. این صدمین گل او با پیراهن چلسی بود. ماتا که بین دو نیمه جانشین رائول میرلس شده بود در گوشه محوطه جریمه توپ را به دروگبا پاس داد و کنترل توپ او باعث شد اسمیر بگوویچ از دروازه حریف بیرون بیاید. او سپس بگوویچ را جا گذاشت و دروازه خالی را گشود.

چلسی اکنون با 49 امتیاز از 28 بازی هم‌امتیاز با آرسنال است که هنوز در این هفته بازی‌اش را انجام نداده. با این حال چلسی یک پله پایین‌تر از آرسنال در رده پنجم است. استوک هم با 36 امتیاز دهم است.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل